Digital commerce hub
Ongeveer drie keer per jaar komen we met vakgenoten samen om kennis te delen, te netwerken en de diepte in te gaan op verschillende onderwerpen. Dit noemen we de digital commerce hub.
Lees verderVolgende bijeenkomst bij Flinders
Hoe innoveren merken en retailers? Op welke manier transformeren grote, logge bedrijven naar een digitale en dynamische bedrijven? Tijdens deze bijeenkomst bespreken we herkenbare uitdagingen in rondetafelsessies en reserveren we tijd om met elkaar in gesprek te gaan over innovaties in e-commerce. Praktische informatie:
Datum: 26-09-2024
Tijd: 15.00 tot 19.00 uur
Onderwerp: innovatie in e-commerce
Plaats: Affuitenhal 10, Zaandam
Maximum genodigden: 40
Direct aanmelden?
Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op met per telefoon.
Recap van de editie bij Brabantia
Na een succesvolle editie bij Brabantia op kantoor, weet je beter hoe je duurzaamheid kunt borgen in je organisatie en welke taken je als eerst gaat oppakken of juist opruimen.
Financiële aspecten van duurzaamheid
Duurzaamheid en winstgevendheid zijn geen tegenpolen. Bedrijven kunnen kosten besparen door efficiënter te werken, een verminderde afvalproductie en verbeterde operationele processen. Ook kan een sterke focus op duurzaamheid de merkreputatie verbeteren, wat kan leiden tot een grotere klantenloyaliteit en uiteindelijk dus ook marktaandeel.Verantwoordelijkheid bij de consument
Consumenten hebben een toenemend bewustzijn van hun rol in duurzaamheid. Bedrijven kunnen dit omarmen door educatie, transparantie en het aanbieden van duurzame opties. Dit kan variëren van recyclingprogramma's voor producten tot educatieve campagnes over duurzaam consumeren.Breder perspectief op duurzaamheid
Naast milieuoverwegingen omvat duurzaamheid ook sociale en ethische kwesties, zoals arbeidsomstandigheden, diversiteit en inclusie. Bedrijven kunnen streven naar een positieve impact op al deze gebieden door te focussen op positief beleid rondom medewerkers, sociale verantwoordelijkheid en lokale betrokkenheid. Ook het creëren en behouden van langdurige klantrelaties is donderdagavond aan bod gekomen. Bedrijven kunnen dit bereiken door het leveren van kwaliteit, het bieden van de beste klantenservice en het luisteren naar feedback van klanten.
Recap van de editie bij Nespresso Nederland
Laatste praktische informatie
We verwelkomen je graag bij Flinders op donderdag 26 september van 15.00 tot 19.00 uur voor de volgende digital commerce hub. Wij verzorgen wat te eten. Zien we je in Zaandam?
Affuitenhal 10
1505 RE, Zaandam
Nederland
Route
Aanmelden voor de volgende bijeenkomst?
Om de kwaliteit van de sessie te waarborgen, nodigen we maximaal 40 e-commerce professionals uit. Stuur een mail om je aan te melden voor het evenement of neem contact op per telefoon.