Whitepaper - Checklist met 79 optimalisaties
Waar plaats je unique selling points, hoe geef je de voorraadstatus weer en hoeveel filters plaats je op de categoriepagina? Bekijk alle 79 best practices met concrete voorbeelden in deze gratis whitepaper.
Bij conversieoptimalisatie (CRO) wil je dat websitebezoekers een gewenste actie uitvoeren. Het kan gaan om het plaatsen van een bestelling, een contactformulier invullen, een review achterlaten of zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Hoewel je op iedere webshop ander advies kunt geven, zijn er een aantal best practices die we graag met je delen. Ons optimalisatieteam heeft ze voor je samengevat in deze checklist, inclusief een uitgebreide checklist in Google Spreadsheet. Concreet krijg je:
79 optimalisaties opgesplitst op verschillende pagina's en elementen;
Inschatting van de moeilijkheid en impact per optimalisatie;
Concrete voorbeelden van webshops bij elke optimalisatie;
Een handige spreadsheet, die je kunt delen met je team en kunt afvinken.
Interesse? Vul hieronder je gegevens in en start met optimaliseren.