Digital marketingWe converteren bezoekers naar trouwe klanten

Digital marketing

Je marktaandeel vergroten binnen de juiste doelgroep? Met online marketing zorg je dat al jouw online kanalen groeien én resultaten opleveren.

Lees verder
Bluebird Day

Meer bereiken met jouw digital platform

Wel online succes maar nog niet helemaal binnen de doelgroep die je eigenlijk wil bereiken? Of wil je juist een nieuw segment klanten aanspreken? De combinatie van online marketing met jouw e‑commerce platform maakt het mogelijk om te groeien naar jouw wens. Meer omzet, loyalere klanten, hogere naamsbekendheid. Alles is mogelijk met de juiste tools op het juiste moment.

  • Verhoogde naamsbekendheid
    Met krachtige advertenties en campagnes komen dagelijks meer consumenten in aanraking met jouw merk. Zowel digitaal als buitenshuis.

  • Groter marktaandeel
    Dankzij zoekmachine optimalisaties (SEO) verschijnt jouw merk keer op keer bovenaan de zoekresultaten. Belangrijker nog: boven jouw directe concurrenten.

  • Meer klanten en omzet
    Die extra bezoekers die je wint, moeten uiteindelijk ook converteren. Datagedreven updates aan jouw e‑commerce platform geven de extra trigger tot aankoop.

  • Sterkere branding
    Dankzij het ijzersterke marketingplan verhoog je de consistentie tussen je online uitingen. Teksten, visuals en call-to-actions over verschillende platforms sluiten naadloos op elkaar aan.

Nespresso

Betere vindbaarheid voor Nespresso

Voor Nespresso zorgden we voor een hogere vindbaarheid in Google en zetten we hoog in met de ‘Gifting Friday’-campagne. We zorgen voor een betere aansluiting met de toekomstige doelgroep.

Hoe we te werk gaan

Samen met onze Handpicked marketingcollega's zorgen we voor groei. Dat is een continue proces, zonder einde, waarbij we grofweg onderstaande stappen doorlopen.

01Discovery faseMet onze Discovery dag verdiepen we ons volledig in jouw merk, jouw doelgroep en doelstellingen. Tijdens deze dag stellen we een ijzersterk plan op samen met onze Handpicked collega’s, waaronder onze Fingerspitz-collega's. Via welke kanalen is je doelgroep te bereiken en wat zijn triggers voor interactie en engagement?
02Uitvoerende faseWe beoordelen alle kanalen en optimaliseren waar nodig op basis van de eerder gestelde doelstellingen. De werkzaamheden lopen uiteen van kleine aanpassingen tot grote aanpassingen, en van een consult tot uitvoer. Je kunt hierbij denken aan SEO, SEA, display, social adveritising, marketplaces, content marketing, personalisatie en branding.
03Optimalisatie faseSamen met onze Handpicked-collega's houden we de werkzaamheden en aanpassingen bij in een dashboard. Hierdoor monitoren we de resultaten en ontdekken we nieuwe kansen, die we op andere plaatsen doorvoeren. Door te itereren op wat werkt zorgen we voor online groei. Uiteindelijk is het de kracht van herhaling die ervoor zorgt dat we de gewenste resultaten behalen én overtreffen.

Een foutloze lancering

Online marketing activiteiten worden pas echt onmisbaar tijdens de livegang van jouw nieuwe e‑commerce platform. Zonder de juiste voor- en nazorg kelderen je posities op Google naar beneden en verlies je de mogelijkheid om nauwkeurige data te verzamelen. Wij zorgen ervoor dat je helemaal voorbereid bent wanneer je jouw platform migreert. Zo zorgen we dat er geen errors plaatsvinden bij oude URL's en stellen we je Analytics volledig in vóór het grote moment. Ook na livegang houden we alles nauwkeurig in de gaten en gaan we natuurlijk knallen met de nieuwe branding en campagnes.

Van tactiek naar targets?

Klim samen met ons naar de top van de zoekresultaten en de top of mind van jouw doelgroep. Met een marketingstrategie op basis van jouw ambities stijgen we met kop en schouders boven de concurrentie uit.