ARVersimpel het bestelproces voor je klanten

Augmented reality

Het gouden tijdperk van augmented reality (AR) in e-commerce is aangebroken. De technologie heeft bewezen resultaat geleverd voor verschillende organisaties, zo ook voor onze klanten. Benieuwd naar de mogelijkheden van AR?

Lees verder

Augmented reality voor merken met ambitie

In principe is al lang aangetoond dat consumenten - jong en oud - augmented reality (AR) gemakkelijk adopteren. Het is de reden waarom jaren geleden iedereen op straat Pokémon ving en op het kantoor bureau leeuwen en dino’s projecteerde via Google.

Augmented reality wordt realiteit

Het belang van augmented reality (AR) voor e-commerce organisaties is ook aangetoond. Met virtuele paskamers kun je je bezoekers moeiteloos kleding laten passen of met een app een kleur lippenstift uit laten proberen. Een bankstel in je woonkamer visualiseren? Ook dat kan eenvoudig met gebruik van AR. Hoe deze technologie jaren geleden als gimmick werd bestempeld, is het dat allang niet meer. AR brengt meer conversie (online) teweeg, levert unieke en onvergetelijke ervaringen aan je klanten en draagt bij aan het verminderen van retouren.

Brabantia

Augmented reality voor Brabantia

Als merk met een D2C-strategie is het belangrijk om een onderscheidende propositie op je eigen kanaal te creëren, door echt waarde toe te voegen aan de klantreis en meerwaarde te bieden ten opzichte van de andere kanalen. Op Brabantia.com kun je een afvalemmer in je interieur plaatsen via AR.

Innoveren in e‑commerce

De meerwaarde van augmented reality is door meerdere merken al bewezen in naamsbekendheid, positief sentiment bij klanten en meer bestellingen. Benieuwd naar de mogelijkheden?